De sista bilderna, från i lördags+söndags





Mamma och en rolig palm i området där jag bor.


Grönt och fint! Fast vissa ställen är ganska torra och ogröna.


Mamma hittar alltid fina blommor.


Kaffe och en bok.


I söndags var det dags att ta mamma till flygplatsen, men påvägen stannade vi till i
Redondo beach och åt frukost på vårt favvoställe Ham Supreme. Där fick även mamma
prova Pumpkin pie för första gången.
Bilden är lite rolig, delvis för att det spöregnar och jag ber mamma stanna utanför ändå och posa, men
också för att Brandon i samma stund som jag tar bilder säger att vi måste skynda oss in för att få ett bord.


Brandon väntar på frukosten.
Jag har bett honom att raka av mustachen, men hans argument är att stödja
"Movember" (ha mustasch i november för att stödja kampanj om prostatacancer), så
november ut har jag gett honom ett "fripass".


Påväg in mot flygplatsen, LAX.
Väskan Brandon drar är full av saker jag har skickat med mamma hem så att det blir mindre att
ta med hem i vår.


Inte kul att säga hejdå på flygplatser.


Fast leenden kunde vi allt få fram ändå.



Efter att vi släppt av mamma tog det oss 1.5 timme att ta oss ut från parkeringshuset+
flygplatsen pga att det regnade så mycket att det var översvämningar på vägarna så dom
vart stängda. Vi satt och tittade på alla med hyrbilar, glada turister som precis anlänt till LA och möts av
sådant väder och trafik. Stackare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0