Dag 2- Grand Canyon

Bussdagsutflykt från Las vegas till Grand Canyon, Arizona.


Tänk att bo mitt ute i "ingenstans" i Arizona..


Våran buss.


Jag på rastplats i Arizona.


Efter lååååång bussresa var vi framme i Grand Canyon.

Låter bilderna tala för sig själv...fast för att få den riktiga wow-känslan så måste ni nog
åka dit för att se själva..














































































Komma tillbaka med bussen till las vegas runt 9 på kvällen (blev upphämtade 06.30 på
morgonen men åkte inte till grand canyon förräns runt halv 8 på morgon).


Tog en drink på hotellet efter och sen var vi rätt så trötta.


När vi kom upp till rummet åt mamma lite nötter och banan eftersom vi ej hade ätit nån
riktigt middag på kvällen, sen somna hon. Jag beställde upp room service runt midnatt
eftersom mamma hade ätit upp alla nötter...


chicken quesadilla, mums!

Sen somnade jag också.



Kommentarer
Postat av: syrran

Så fint alltihop! Du får berätta allt på skype snart.

2011-11-17 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0