Twin Peaks


Jag och Brandon har börjat titta på Twin peaks varje kväll nu. Jag älskar serien och karaktärerna, men jag blir hela tiden hysteriskt rädd och mörkrädd när vi ska gå och lägga oss efter det. Jag älskar David Lynch stil på filmer och allt men tusan va han kan göra en ganska O-otäck scen otäck.
När vi ska sova, Brandon somnar typ direkt och jag ligger där helt superrädd, så ibland brukar jag sparka till Brandon lite lätt så att han vaknar, för då blir det genast lättare för mig att somna, om någon annan är vaken medans jag försöker somna..gu va jag är egoistisk och stackars stackars Brandon...

Jag älskar thrillers, otäcka filmer, osånt, men jag vet ju hur jag blir efteråt..jag verkar tydligen gilla att skrämma mig själv..
Nu ska jag titta lite till på Twin Peaks..allt blir lättare i dagsljus haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0