Tuesday and Wednesday


Bilder från det lilla korta besöket.


Lite drinkar på the Yardhouse en helt vanlig tisdagskväll. Sofia och jag.


Vic drack också drinkar.


Idag åkte vi hit. Griffith park.


Downtown LA.


Turistbild.


Såg rådjur!


Sedan åkte vi till en liten "hike" för att se Hollywoodskylten lite närmre.


Yay!


Egentligen inget speciellt med den skylten, men ändååå.


Väldigt fin natur där uppe.


Innan vi åkte vidare skulle vi göra ett klassiskt hoppkort, det gick inget vidare med det..


Sedan åt vi lunch i Los Feliz på stället Fred62. Mumsigt var det.


När vi kom hem till Long Beach igen var vi sugna på kaffe,så vi gick till biblioteksfiket
tvärs över gatan.


Sedan var Vic och Sofia tvugna att packa eftersom de skulle vidare till
Sofias farbror som också bor i LA.


"Byyyeeee, see you in Sweden"!!!


Trist när folk åker ifrån, alltid så kul med besök!
Jag vill också vara på resande fot och se världen..money money money..

Jobb imorgon och det känner jag INTE för. Längar redan till min lediga dag på fredag :)


Kommentarer
Postat av: jenniferf

Vilken härlig dag! Ser verklien fram mot vår resa!



Och tack för alla tips om resan. Dagens medalj till dig!



ha det gott!

2011-05-12 @ 08:09:19
URL: http://blogg.amelia.se/jenniferf/
Postat av: jenniferf

Vilken härlig dag! Ser verklien fram mot vår resa!



Och tack för alla tips om resan. Dagens medalj till dig!



ha det gott!

2011-05-12 @ 08:09:48
URL: http://blogg.amelia.se/jenniferf/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0