Rosenknoppar

Idag spenderades dagen med att städa lite här hemma ,delvis städa ut vår katt Mozarts kattlåda och matskålar osv, vi kommer ej att få tillbaka våran katt..., jag och min man hjälptes åt, sedan vart vi så hungriga och tyckte att vi förtjänade lite mat, så vi körde till Redondo beach och åt lite mat och jag drack lite mojitos på Happy hour på ett ställe på piren. Underbart väder var det också. Sedan åkte vi hem till hans familj och passade på att tvätta lite och så mest bara umgås. Det var våran lediga söndag det. Imorgon väntas jobb igen..måndag är så seg..

Köpte nytt påslakan på jobbet häromdagen. Har tvättat det idag och har nu precis bäddat sängen med det.
Så himla enkelt och gulligt med en massa rosenknoppar på.










Såhär gott ska jag sova alldeles alldeles strax. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: syrran

god natt! fina lakan:)

2011-05-02 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0