Red

Har blivit hemskt sugen på att gå till frisören och ha dom färga mitt hår mörk "strawberry blonde", så att det liksom blir rätt och fint, gör jag det hemma kommer det bara bli en massa färgpartier osv. Plus klippa de slitna topparna. Fick ju som sagt lite tips och råd idag hos frisören. Men jag har inte råd..iaf inte på den salongen. Avtoning, blekning, färgning och klippning skulle gå på 165 dollar, sedan ska man ju dricksa frisörerna här i USA..så då landar det ungefär på 180-190 dollar...ungefär 1200 svenska kr. Sånt kostar det väl hemma i Sverige med iofs..en ganska normal summa..men det är liksom en 7nde del av min lön haha, så det går icke. Får väl vänta lite helt enkelt. Solen kanske kan hjälpa till att bleka håret lite först..


Jag tycker själv att jag passar i denna hårfärg. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0