Omg

Jobbade några timmar i lekrummet "Småland" på jobbet idag. Jag och en annan arbetskamrat var i lekrummet. Det var 18 barn att hålla reda på. Barn skulle in och barn skulle ut då föräldrarna kom. För att inte tala om hur varmt det var där inne, så många lampor. Jag var så röd i ansiktet av värme och svett. Det är många som tycker att vi som är "greeters" och de som jobbar i lekrummet har "kick back" jobb, ärligt talat, testa själva säger jag till dom så får vi se hur bra det går. "Lätta" jobb är oftast dom som är jättehårda.

Ledig måndag och tisdag nu, hurra!
Ute blåser det, nästan regn till och med.
Avslutade My so-called life-serien på Netflix igårkväll och sista avsnittet i morse, jaaaa jag gick upp eextra tidigt innan jobbet. Himlans bra är den serien ju..lite surt att mina hopp för en andra säsong är rätt hopplösa då serien slutade gå 1995.

Fick hem en film på posten jag lagt i "kön" på Netflix , Blue Valentine. Jag vill hemskt gärna se den ikväll, äta rostade mackor och dricka varm choklad, men det är riktigt svårt att övertala Brandon att se en "tjejig" film. Hello, Blue Valentine verkar inte aaaalls speciellt tjejig. Äsch, det löser sig, en fru har enorm makt över sin make. Visste ni det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0