Nattinatti

Kom nyss hemifrån Redondo beach. Var där hos Brandons familj och firade hans syrras mans födelsedag.
Åkte dit efter jobbet, så har inte riktigt hunnit sätta mig ner och riktigt vila efter jobbet. klockan är kvart i 12 här nu och jag tror nog faktiskt att det snart blir sängen för min del. Det är väl "ganska tidigt" en lördagkväll för min ålder, men jag är FAKTISKT trött. Var ute igår och drack lite öl med Brandon och en vän, så det blev lite senare och sedan imorse fick jag skynda mig till bussen för att ta mig till jobbet, 2 bussar idag. Självklart var båda lite sena också så fick springa från busstoppet i jättevarmt väder för att klocka in i tid på jobbet, pust pust på det.
Men främst för att jag känt mig så trött på senare tid, tror jag beror på att jag har nån slags allergi. Jag nyser konstant och ögonen kliar då och då. Näsan rinner. Och jag är ganska säker på att det inte är förkylning.
Förresten, på jobbet idag jobbade jag lite i Ikeas lekrum också, kul med lite varierande arbetsuppgifter!

Hade tänkt åka till nöjesfältet Six flags imorgon söndag, men vi gör nog inte det nu, Brandon känner att han inte har pengar till det denna helg och jag har väl iofs inte heller så jättemycket pengar, men lite besviken är jag nog ändå, hade sett fram emot att få åka bergodalbana och sånt. Jag vill hitta på nåt roligt. Men pga min lön oså har jag inte råd att spara pengar och göra roliga saker så ofta..lite trist faktiskt. Det där med lön är så olika här i USA. Det är så stora gap emellan. Antingen har man bra ställt och en ganska rejäl lön, eller så har man det jätteknapert och låginkomst. Finns inte så mycket "lagom" här som i Sverige.

Oh well oh well..jag ska ta ut linserna nu och typ somna i soffan fram en film, Brandon verkar inte vara trött än, så det känns trevligare att jag iaf somnar i samma rum som han, haha! Okejdå, jag är fruktansvärt fånigt superduper mörkrädd också...har inte växt ifrån det från när jag var barn, sitter fast i hjärnan på mig.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0