ihola!

Idag har jag vart ledig. Har hunnit gå till doktorn, sedan åka hem och laga lunch, sedan ta en promenad till 2nd street till postkontoret och sedan när jag kom hem till våran gatan igen kilade jag in på en hårsalong här och det var en jättetrevlig stylist som svarade på lite frågor angående hårfärg osv, han var lite som kändisbloggaren Perez Hilton och slängde ur sig "Oh my" och "Totally" titt som tatt, precis en sån frisör jag skulle tycka va mkt trevlig att ha, trendig typ.
Och nu är det redan kväller här. Fick hem filmen The Fighter på dvd idag från Netflix, så den ska jag och Brandon titta på ikväll och så skulle han hämta thaimat påväg hemifrån jobbet, jag är superhungrig!
Imorgon jobbar jag, snark..men sen är jag ledig på söndag igen :)
Imorgon efter jobbet ska vi nog till Redondo beach och hälsa på Brandons familj, har inte sett dom på ett tag nu.

Oh well, det var min dag det. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0