Hello!


Idag är jag ledig, men det är mycket jag vill hinna med.

-Fortsätta städningen (i söndags var det mest småplock och tvätt) plus organisera garderoben lite.

- Framkalla ett kort och hämta det, så att jag kan skaffa en ram imorgon på jobbet, jag hjälper Brandon med hans morsdag-gåva, det är på söndag här i USA.

-Gå till mataffären och köpa basvaror, inget bröd, mjölk osv hemma. Och blommor, bäst pris på det har Trader Joe's, dessvärre måste jag typ ta bussen dit..kaanske kan locka Brandon att köra mig ikväll.

- Powerwalk, fast är nog det när solen har börjat gå ner lite, alldeles för varmt att göra det nu..fattar inte hur folket på stranden orkar springa just nu.

Men Nu, först och främst, ska jag traska ner till stranden och ligga och lata mig i en timme eller två..får se hur länge jag står ut..varför tycker jag att det är så långtråkigt? Men jag är fortfarande så himla blek, så jag vill ha färg, för här går man jämt i shorts och tshirt. Önskar att Stilla havet var lite mer som Medelhavet, dvs varmare och inte lika strömt. Fast havet i Long beach är inte direkt strömt, det var mer i Redondo och Hermosa jag var lite rädd.
Kallt är det iaf.

Dags att smeta in mig med hög solskyddsfaktor..jag lovar, det är inte värt att "fuska" med det, solen är enormt stark här och det dummaste man kan göra är att skippa solskyddsfaktor.
Visst, det tar ett tag innan man får färg och man kanske inte ser lika mycket resultat på en gång, men på långsikt är det värt det. 

Long Beach, Kalifornien 90803, USA

26°C tis ons tors fre
Soligt Soligt Soligt Soligt
Aktuellt: Soligt
Vind: N – 2 m/s
Luftfuktighet: 21% 31°C | 16°C 29°C | 15°C 26°C | 15°C 22°C | 14°C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0