En "ärende-dag"

Fick gjort allt jag tänkt idag.
Promenerade till 2nd street för att hämta lite bilder jag framkallat, gick sedan till apoteket för att hämta min medicin. Fyndade även ett halsband, se bild. Sedan tog jag därifrån bussen till Downtown Long beach för att hinna gå på Farmers market innan de packade ihop vid 4. Jag köpte lite blommor, apelsiner och jordgubbar. Åt även en grillad majskolv på spett :)
Nu har jag precis placerat ut alla blommor i lägenheten och så åt jag upp alla jordgubbar.


Det var lite komplicerat att gå runt i downtown lb med denna låda, men
nu känns det värt det.


Världsgoda apelsiner! Hela påsen kostade bara 2 dollar.


Dessa gubbar ligger nu i min mage!


:)


Detta halsband var det rea på i en affär på 2nd st. 3 dollar bara.


Älskar att få en bunt med blommor i tidningspapper.


På byrån i sovrummet.


Oj, måste damma byrån också haha!


Delade upp denna bukett, så en i sovrummet..


..och en i badrummet.


:)


Piiink.


En liten blomma ramlade av på bussen hem, så den fick ett eget litet glas att ligga i.


Åh va nöjd jag är. Äntligen fick jag använda min fina gula hink jag köpt
på secondhand för ett år sedan.


Nu till det viktiga, hur sköter man denna på bästa sätt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0