Dags att röra på fläsket

Nej vet ni vad. Jag blev fast här framför datorn lite då jag läste gamla resedagboksinlägg. Nu ska jag sätta på mig skor och ta en powerwalk, det var minsann ett tag sen, gick visst inte så bra med 3 ggr i veckan. Däremot har jag avstått från godis och sånt nästan en vecka nu, blev lite för sockerberoende där ett tag, så vill ha bort det sockersuget, så även fast jag "slarvat" med powerwalken så har jag iaf gjort nånting bra för mig själv. Inte gott att äta choklad när det är mer som ett begär än njutning.
Köttfärsen är på tining, ska laga köttfärsbiffar och potatismos ikväll, såå gott!! Och så fick jag hem filmen Love and other drugs på posten idag från Netflix, så den vill jag se ikväll, sedan ska jag gå och lägga mig i skaplig tid ikväll, har ett 5dagars-jobbpass framför mig med start imorgon. Och efter dom 5 dagarna får jag en dag ledigt och sen en massa jobb igen. Jag är så glad att jag nästa vecka har fått 32.5 timmar på mitt schema, mera sånt! Min chef vet att jag vill ha så många timmar som möjligt, så han försöker ge mig minst 27 timmar i veckan iaf.
Det är bra att ha en chef som bryr sig och vet att hyra och sånt måste betalas.

Powerwalk vare ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0