Action!

Hade en lugn förmiddag. Gick till mataffären. Kom hem ifrån mataffären. Öppnar dörren och i hallen mellan vardagsrummet och sovrum, ligger en massa vägg på golvet. Sen såg jag ett hål högst upp på väggen, ett hål intill lägenheten de jobbar på. Gick ut på gården och frågar vår hyresvärd vad som försigår och varför det är ett hål i våran vägg. Mexikanarna som jobbar för fullt rusar in i vår lägenhet och börja be om ursäkt gång på gång, de hade tydligen trott att det inte var något bakom väggen i grannens lägenhet. Och så fick jag idag bli kallad "amiga", igår skrev jag ju hur jag hörde dom utanför fönstret kalla varann "Amigos" titt som tätt, så idag fick jag vara med i "gänget" wooho.
Hur som helst. De städade upp alla väggbitar och så ska de täcka för hålet imorgon bitti. Yeeez. Okej, måste erkänna att jag är glad att hålet är längst upp på väggen och inte alltför stort iaf.
Sedan så bad jag hyresvärden ta en titt på vår kyl som läcker vatten och som fryser allt vi har. Hoppas de fixar det snart med.
Nu sitter jag och äter lite Californian rolls, köpte i ett 9piece-pack på mataffären för 25 kronor, helt okej, det är ju så gott! Och så är jag Jag glad över att jag inte storstädat idag, för det kommer minsann lite väggbitar fallandes fortfarande i hallen, för de håller på och borrar och har sig. TYYYYYYST! Jag vill ha lugn och ro!!! Arrrhghghghgh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0