Weeds och kakor

Igår efter jobbet var det inte kul att ta bussen hem. Först och främst hade jag typ tappat mina busspengar, så jag lyckas skramla ihop till 93 cents och gick in på bensinstationen bredvid busshållsplatsen och vädjade kassörskan att ge mig en dollar i utbyte mot 93 cents. Hon tvekade ett bra tag, men 2 minuter innan bussen anlände gav hon med sig. 7 cents är liksom mindre än en svensk 50öring..
Hann med bussen, skönt.
Anlände med bussen till Downtown Long Beach 40 minuter senare. Måste skaffa busspengar till buss nr 2! Sprang in på affären ROSS och ryckte åt mig ett par pyjamasbyxor och i kassan frågar jag om de gör cashbacks, men nej, det gjorde dom ej, så jag köpte ej pyjamasbyxorna och fick småspringa till Walmart istället, ryckte åt mig bröd och jordgubbssylt (Walmart säljer i princip allt som finns, och jag köper jordgubssylt som jag inte direkt kan påstå att jag brukar äta speciellt ofta...). Som tur va gör dom cashbacks, så jag var en lite komplicerad kund och bad om 1 tiodollar, 1 femdollar, 4 endollar och 4 quarters. Stackars kassörska.
Hann med bussen 18.43 och kom hem runt 18. 55.
Jag slutade jobbet klockan 5...

Jag var rätt så trött igår kväll efter jobbet, men också hungrig, så jag gjorde hemmagjorda hamburgare med köttfärsen jag fyndat på rea och istället för hamburgebröd blev det på rostade mackor istället. Hade ingen sallad så jag grillade paprika och zuccini till det och så lök och ost. Blev grymt gott.
Sedan hade jag fått hem Weeds säsong 6, första dvdn med 5 avsnitt, så jag och Brandon satt och såg på det fram till midnatt och åt Albertson's chocolate chip cookies och drack mjölk. Jättefarligt att ha en påse med sådana kakor här hemma...gissa om jag "råkade" ta några till kaffet efter frukosten nyss...





Weeds säsong 6 är craaaazy!


Bäääästa kakorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0