Tired

Jag är görtrött nu. Allt är tvättat, till och med mattorna. Rummen är rena förutom det lilla köket, fast disken blev gjord. Så näästan klar med allt. Eller ja, köket tar jag en annan dag. Klockan är 21.00 här nu. Har precis ätit lite thaimat som jag faktiskt beställde, Brandon är inte hemma ännu från sjukhuset där han hälsat på en anhörig med sin syrra idag. Var typ 1.5 timme utanför LA nånstans. Så, jag kände att efter allt mitt slit idag förtjänade jag maten hemkörd till dörren. Drack en jättegod öl till det, smakar lite kokos och är ifrån Hawaii, yummie! Den heter Koko Brown från nåt så kallat Aloha Series.
Nu ska jag ta en dusch för jag stinker svett, vilken kämparkvinna jag är va? Imorgon blir det ingen sovmorgon eftersom jag ska ta bussen till jobbet. Däremot har vi ställt fram klockan en timme här i LA idag, så kvällarna blir ljusare, det gillar jag!

Hey, efter duschen ska jag lägga upp kort på den fiiiint städade lägenheten minsann!


Kommentarer
Postat av: syrran

Du är duktig du!

2011-03-14 @ 06:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0