Stolt!

Måste bara få säga att jag är så stolt över min man!
Han kom nyss hem ifrån jobbet och berättade att han har blivit en manager på jobbet! Han har bara jobbat där i 2 veckor man hans chefer (det är ett familjeföretag så hans chefer är far och son) har sett honom göra allt i bilaffären-verkstan och så gillar de honom så himla mycket, så de sa att de vill ge honom en högre position och nu ska Brandon försöka hitta några att anställa, de sa att Brandon tydligen behöver en som jobbar under honom.
Högre position betyder ju även högre lön med. Tycker att Brandon förtjänar detta så himla mycket, eftersom han alltid jobbar så himla hårt och t.o.m låter jobbet ibland gå före familj (don't worry!) och de senaste jobben han haft har folk bara utnyttjat honom.

Det var bara det jag ville säga :)

Imorgon är det egentligen min lediga dag, men jag måste in mellan 11-4 eftersom alla nyanställda på ikea måste medverka på Culture-day! Ska bli intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0