Skatten

En äldre dam på mitt jobb vet mycket om skattepapper och hur man fyller i allt själv osv. Hon hjälper mig med mina skattepapper nu för hon är så van vid sådana papper så det är tydligen väldigt enkelt för henne. Hon vill inte att jag ska betala henne för det eller nåt, men jag vill ju ge henne något som tack, för det är ju så himla snällt av henne att göra det. Vad kan man ge som tack?


Jag försökte mig på att fylla i allt själv först, men sånt är ju t.om. svårt
på svenska, föreställ er en massa konstiga engelska ord och förklaringar!

Kommentarer
Postat av: syrran

baka kakor! blir inte amerikaner jätteimponerade när man bakar själv?

2011-03-16 @ 06:54:11
Postat av: Niclaskarine

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2012-01-08 @ 17:47:41
URL: http://niclaskarine.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0