Sjukling

Fick ringa och sjukanmäla mig på jobbet idag. INTE kul för min lönecheck i april!
Har spenderat dagen vilandes i soffan och tittat på filmer, sovit, pratat med mammapappa på skype, beställt en hot n sour-soppa från Thai-restaurangen och så lyckades jag traska ut tvärs över gatan för att köpa lite glass, bra fär halsont ju! Ben o Jerry - Banana split smak, suuupergod!
Så ja, det är i princip vad jag gjort idag. Ute har det vart strååålande sol och helt enkelt underbart väder. När jag gick och köpte glass var jag så avundsjuk på alla som spenderat sin dag utomhus!
Imorgon ska det dock vara ännu varmare, tyyp 28 grader. Håll tummarna för att jag är helt återställd då! Det är nämligen min lediga dag, en förmiddag på stranden kan jag behöva. Låt min förkylning gå iväg NU!


Roligare med en bild då jag är frisk än nu när jag är sjuk och äääcklig.  


Kommentarer
Postat av: Jimmyellen

I recomend this site

2011-04-06 @ 17:54:53
URL: http://jimmyellen.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0