Något nytt


Ibland blir jag så trött på ett ställe och bara vill dra härifrån. Sitter och drömmer om att flytta till östkusten...typ..New York eller nånstans utanför där...det skulle kännas bra, för då skulle jag iaf vara halvvägs hem till familj och vänner, att vi liksom skulle kunna mötas halvvägs. Jag har aldrig vart på amerikanska östkusten om man inte räknar med en mellanlandning, men på nåt sätt känns det som att jag skulle trivas bättre där.
Det är så svårt att veta vad man vill ibland. Jag vet redan inombords att LA inte är rätt för mig, det vet Brandon också och känner likadant. Men efter all stress och kaos under hösten förra året och början på detta, just nu känns det tryggt med jobbet och så, men sedan så tvekar jag. Vet inte riktigt vad jag vill egentligen. Känns som att jag bara sitter och väntar på att något nytt och spännande ska hända, förändring. Jag vill ha förändring ganska ofta, blir galen annars. Jobbigt när man inte riktigt vet vad man vill..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0