Godnatt

Hej, ville bara ge lite livstecken!
Ska snart sova, fast först lite Dexter, har sett alla avsnitt förutom säsong 5 som precis har avslutats på amerikansk teve, har ej kanalen .Men tycker att säsong 1 och 2 var så himla bra så jag tittar på dom igen på Netflix, har ju nästan lite Dexter Morgan abstinens!

Jobbade idag och det var rätt slow. Imorgon slutar hag halv 5 så det är en kort dag, sen har jag 2dagars ledigt, yay!

Freeezing här i LA förresten, kvällstid är det ibland 4 grader, näääästan som Sverige!

Godnatt!

ps; mammapappa, syster..skype onsdag eller torsdag? Ni kan få se mig i min webwebwebcaaam när jag äter frukost till och med!

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag vill hemskt gärna se dig. Och katten! Men vet inte riktigt hur jag har det på kvällarna i veckan. Jag mailar om jag är hemma onsdag eller torsdag kväll, och så ser vi om du är hemma. Du behöver inte sitta hemma och vänta för min skull eftersom jag kanske inte är hemma. kram!

2011-03-01 @ 09:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0