Awww!

Jag tror nog minsann att jag och Brandon får skilja oss och gifta oss på nytt igen (vi gifte oss inne på ett litet kontor med en domare som präst, Brandon klädd i jeans o tshirt, jag i en konstig klänning för 2 dollar, gaaanska så misslyckat haha, men det var ju bara för att kunna vistas i samma land, o inte för själva giftemålets skull).

Visst blir man inspirerad av hur folk gör när de gifter sig! Jag kommer ihåg att jag älskade scenen i Love Actually när brudparets vänner ställer sig upp och börjar spela musik.

Så..vem av er ställer upp och dansar fram till altaret?



(denna video är gammal och jag har egentligen sett den förut, men blev påmind om den idag igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0