Sun(ny)day

Jättefint väder har det vart idag, typiskt att jag spenderat den inomhus på jobbet.
Jättemycket folk idag och jag var den enda greetern så jag är nu supertrött. Blir så trött på att folk hela tiden ska slänga ur sig saker som "Du har ett lätt jobb du" eller "Skönaste jobbet man kan va va?". Herregud. Dom skulle bara veta.

Är nu hemma. Har suttit och smaskat i mig hemmagjord äppelpaj med vaniljsås. Bakade den för att ta med till Brandons familj igår, men sedan blev Brandon fast på jobbet med en massa jobb så vi åkte aldrig dit, gissa vem som ångestfullt suttit och gluffsat paj sedan igår? Haha nej skoja bara, eller jag skoja ej med att jag ätit väldigt mycket av pajen själv, men den vart så himlans god så det positiva tog bort den negativa ångesten. Älskar äppelpaj med vaniljsås! Har bara en förpackning kvar av vaniljsås så jag får passa på att njuta ordentligt. Såvida inte Ikea i Orange County har fått in mera förpackningar.

Förresten så har jag bytt lite i schemat nästa vecka, så ska jobba nästa lördag så att jag får söndagen ledigt så att vi kan åka tillsammans med B's familj till Laguna beach då på förmiddagen istället för att komma senare på kvällen. Himlans bra!

Och en sak till. Brandons mamma hade sett på ett tvprogram om folk som letar hus och lägenheter (vilket förövrigt är ett av mina favvo-program också, visas i personalrummet på jobbet) och då hade det vart ett par som bodde i Kalifornien som skulle flytta til Sverige eftersom tjejen var svensk och killen från Kalifornien. Killen hette Brandon och tjejen Hanna. Hahaha! Detta tvprogram hade hon sett dagen efter Brandon berättat för henne att vi ska flytta om ett år. Komiskt.




Åhh! Denna låt lyssnade jag jämt på när jag tog bussen till jobbet då vi bodde
i London. Buss nummer 18 åkte nedför den långa Harrow Road i Kensal Green där vi bodde
i en lägenhet sista halvåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0