Sen frukost

Var tvungen att fasta sedan igår kväll eftersom jag idag gick till doktorn för en "årlig" blodtest-kontroll typ. Typ kolla glukos osånt. En timme efter att jag lämnat doktorn fick jag ett mail i mobilen från stället att mina labb-resultat var klara och att jag kan gå in på min profil online och se provsvaren. High tech!
Mina värden låg precis mellan det lägsta och högta, vilket väl är normalt?

 
   GLUCOSE, FASTING  
  CREATININE, SERUM  
  ELECTROLYTES, SERUM  
  ALT (ALANINE AMINOTRANSFERASE), SERUM

vet inte allt vad det var..
När jag tog blodtesten kändes det som att jag var på postkontoret.
Det var tre "kassor" och jag satt vid en på en stol, två andra på de andra platserna. Sedan fick man lägga fram armen och så var det klart och bye bye. Jättekonstigt.

Nu har jag precis mumsat i mig två mackor med skinka och sallad, en skål med vindruvor och en kopp med svart kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0