RYGGSÄCK!

När jag hör ryggsäck får jag först upp en syn av en såndär stor trist ryggsäck man hade på lågstadiet.
Men duuuuh. Det finns så snygga ryggsäckar där ute. Idag efter jobbet köpte jag en. Lönedag, woho!
Kostade 25 dollar vilket för mig är en rejäl hacka. Men jag måste lära mig att inte köpa en massa billiga grejer bara för att det är billigt för stunden, jag vill ju ha nåt som verkligen känns rätt.
Och jag föll pladask för denna rygga. Det är så jobbigt med axelremsväska när jag ska skynda till och från bussen, så ryggsäck är både praktiskt och snyggt! Minsann minsann!








En massa smarta fack har den ock!

Spenderade även 2 dollar på en liter jordgubbar efter jobbet. Kul när man fått lön, men jag ska göra budget och försöka hålla i pengarna så gått det går. I slutet av juni planerar Brandons familj en 2-3dagars tripp antingen upp i bergen eller till Carlsbad i norra San diego. Vore kul om man inte var pank då. Fast nice att de bjuder med en iaf! De måste dock ge mig datumen så fort som möjligt så att jag kan be om ledigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0