Rörmokar-Anna

Japp, that's me!
Det var stopp i diskhon i köket, så jag traskade iväg till the hardware store som ligger bredvid vår lägenhet och spenderade hela 10 dollar på en plunger, herregud, vad heter det på svenska nu då?
Gick hem och började plunge och usch vad äckligt med allt svart vatten som luktade röv som kom upp hela tiden. Men efter cirka en timme hade jag lyckats. Men ojojoj vad det luktade äckligt och jag blev minsann svettig av att hålla på i en hel timme. Men nu är jag mycket stolt och duktig. När jag stod och höll på så muttrade jag för mig själv "Det är min man som borde göra detta, vad annars är jag gift och har man för". Men jag klarade mig alldeles utmärkt själv.
Minsann minsann.


Hej och hå, plunge på.


Hade ju dock hellre spenderat 10 dollar på något roligare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0