Nervös

Imorgon bitti börjar jag kl 08.30 på jobbet. Jag ska nämligen vara den som fyller upp HELA affären med papper, kartor och pennor i varje avdelning plus se till att det finns gula påsar i de gula vagnarna. Och jag får panik för jag fick bara en snabb liten "tour" utav en kille som jobbar med kundvagnarna och som egentligen brukar göra allt det varje morgon. Han visade lite snabbt innan jag slutade jobbet i söndags. Min manager som har lagt detta schema var inte där och jag kunde inte fråga honom nånting.
Och så är det en till sak som jag är nervös över, alla dessa papper och pennor finns inlåsta i ett förråd och dörren har ett lås. Jag skrev ner vad jag skulle trycka på men det verkade så förbaskat komplicerat ändå.
Och usch ja. Det är alltid läskigt att göra något nytt, speciellt under tid. Börjar halv 9, och kl 10 öppnar affären och då måste jag vara helt klar. Och nu till det andra nervösa momentet. Jag ska vara i lekrummet imorgon. Så egentligen har jag bara en timme på mig att fylla upp hela affären med grejer, sedan måste jag iaf minst ha en halvtimme på mig att dubbelkolla lekrummet att det är säkert och allt är OK plus fylla upp vattenkannan. Jag får typ hjärtattacker av detta. Hur ska detta gå? Och TÄNK om jag försover mig?? Herregud. Nervöst sammanbrott har jag. Och så är jag hungrig nu också och jag har inte förberett nånting att äta. Klockan 16.00 imorgon slutar jag jobbet, dvs kl 01.00 er tid, då kan ni andas ut med mig, haha! Kommer kännas skönt efter morgondagens jobbpass.


Denna bild är ifrån då jag precis kommit till USA, dvs hösten 08.
På bild är Brandon med lite saker vi köpt till lägenheten.
Tänk nu, näääästan 3 år senare, är den blåa dörren där ingången för oss
som jobbar på Ikea. Den dörran öppnar jag nästan varje morgon runt 5 i 10
och rusar upp för 2 trappor för att "klockan in".

Kommentarer
Postat av: syrran

Du fixar det. Heja dig!

2011-06-08 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0