Nästa helg - Laguna beach

Så idag smsade Brandons styvpappa mig att de bokat rum åt oss alla på ett hotell i Laguna beach som ligger ungefär 45 min med bil från Long Beach. Checka in 3 juli och ut 5 juli.
Jag jobbar dock 3 juli men ska fråga om jag kan få ta det tidigare skiftet istället för det sena som jag är schemalagd för. Den andra greetern är skyldig mig att byta skift faktiskt, för jag har bytt med honom nästan 6 gånger och han har bytt för mig 1 gång, men det är ju bara för att jag frågat en gång så inte hans fel :)
Hoppas han kan byta så att jag får jobba 10-17.30 istället för 11.30-19.
Hur som helst, ska bli så mysigt att bara umgås allihopa på hotell, äta gott och njuta. Stället har pool och BBQ.
Hotellet heter Tides Inn och ligger alltså i Laguna beach (om nån ville googla på det alltså).
Kul att göra nåt sånt för USA's storhelg 4th of July!
Den 3:e juli fyller även Brandons mamma år,så vi firar nog henne lite då med, ännu en anledning till att jag vill sluta tidigare den söndagen, de läär ju gå ut och äta. Det gör den familjen alltid när nån fyller år.
Sedan så ska det bli kul att se Laguna Beach för det har jag inte gjort trots att det ligger rätt nära där vi bor.
Vem vet, kanske Maria Montazami skymtar förbi :P

Googla har jag redan gjort så här är några bilder:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0