Matkoma, på riktigt

Igår kväll efter jobbet gick jag och Brandon ut och åt på en restaurang på 2nd st, eftersom Brandon hade fått ett presentkort av en kund på bilshopen han jobbar på.
Så vi åt gott och oj vad mätta vi blev. Vi drog oss hemåt. Hade planerat att se på Twin Peaks, bara 5 avsnitt kvar!!
Jag lägger mig i soffan med pläden och väntar på att Brandon ska komma så vi kan börja se tvserien. Detta var runt kvart över 10 på kvällen.
Klockan 01.00 vaknar jag jättesvettig pga fleecepläden, mina kontaktlinser var fastklibbade i ögonen, alla lampor var på i lägenheten. Jag stiger upp ur soffan och tassar in i sovrummet där Brandon ligger och sover på täcket med kläderna på och fjärrkontrollen i handen. Han vaknar precis därefter också till liv. Sedan är vi båda mycket ledsna att det inte blev något Twin peaks. Och så gick vi och la oss igen. Lyckat! 
Det får bli Twin Peaks ikväll istället, fast utan extrem matkoma...

Har precis pratat med min syster på skype, hon hade huvudvärk så jag sa att plockgodis alltid hjälper mot huvudvärk, så nu traskade hon iväg till affären. Hon måste ju tänka på hälsan :)

Jag ska tvätta av ansiktet nu, sov ju med smink , usch, och så ska jag ta mig ut på en powerwalk. Känner absolut inte för det, men ibland måste man tvinga sig själv, har vart så extremt lat och trött det senaste så måste göra nånting åt det.
Sedan ska jag tvätta idag, trist men ett måste. Sen så vet jag inte mer. Eller jo, kanske unnar mig en tidning också att ligga och läsa i soffan, men då MÅSTE jag powerwalka först för att sedan få det som belöning.

Inte så mycket händer på min lediga dag idag som sagt..men så är det ju, ganska innehållslösa vardagar i LA också faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0