Lite bilder från igår




Brandon (sparar ut sitt hår igen på min begäran haha) och sin syster Natalie.


Blixten rakt i fejjan!


Man och fru. Luis och Natalie.


Natalie öppnar våran present. En kokbok och ett presentkort på en
mycket god restaurang som heter Cheesecake factory.


UCLA har ju blå och gula färger. Kändes rätt svenskt med all dekoration för deras
Grad-party.


Natalie o jag skålar med cosmos innan alla gäster kom.
Jag är trött på mitt hår igen! Vad ska jag göra? Tänk om jag blir impulsiv klipper mig
korthårig och färgar det mörkbrunt. Haha, nej men jag vet inte. Tips? Är trött på
färgen och så.


Brandon var bartender hela kvällen. Han var mkt trött på att göra cosmos efter ett tag.


Jag tyckte mycket om Jacquis klänning hon hittade på secondhand. Hatten är läcker med.


Jag och Isabella! Jag var supertrött vid denna tidpunkt.


Brandon och drinkmixern.

Nu ska jag sova. Har jobb imorgon men sen är jag ledig onsdag igen innan ett 3dagarsjobb tors-fred-lörd.
Nej nu ljög jag. Jag ska titta på nån film och SEN sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0