Höll på att somna på jobbet idag

Tog en allergi-tablett innan jobbet idag och redan påväg till jobbet somnade jag i bilen, Brandon skjutsade mig.
Vaknar till då vi är framme o han släpper av mig.
Mellan klockan 10 då jag starta till mitt första break, var bland det hemskaste jag vart med om. Höll på att somna stående och fick kämpa att inte göra det i hela 2 timmar. Läste på förpackningen nu när jag kom hem ifrån jobbet att allergimedicinen kan göra en sömnig. Smart att ta den precis innan jobbet haha!
På mitt break rusade jag och köpte en kanelbulle med glasyr på i Bistron, var tvungen att få en sockerkick och vakna till. Kaffe hjälpte inte ens.

Oh boy. Hell of a day.
Har precis ätit en kvällsmacka nu. Ska ta fram skålen med skivade jordgubbar jag förberett och en skål med 70% choklad med nötter i. Ny smak. Ska slötitta lite teve innan jag går och lägger mig.

Jobb imorgon igen sen är jag ledig lördag!


Just nu saknar jag vår veranda vi hade på vårt förra ställe. Det är så
skön luft ute ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0