Hello!

Ledig idag, men har inte gjort så mycket. Har pratat med mamma på skype, hon satt på altanen hemma i solen, såg så skönt ut! Lovar er, det är inte så varmt här som många tror. Cirka 17-20 grader var det idag, men vindarna är lite kyliga för att vi bor nära havet.
Pratade med min syster på skype med, så blev "fast" i lägenheten där i några timmar, inget negativt med det dock!
Tog en promenad till 2nd st och postade iväg ett paket till min syster. Jenny om du läser detta, du FÅR öppna kuvertet, paketet är inslaget inuti.
Kom hem, lagade kyckling mango chutney, en maträtt mamma brukar laga ibland. Blev mkt god. Brandon kom nyss hemifrån jobbet. Han tyckte maten var ok, han har lite svårt för det där med "frukt och kyckling i varmmaträtt" helt enkelt, det är ju en smaksak. Fast sedan tittade han mig i ögonen och sa "You are still my dancing queen". Jag började gapskratta och tyckte att det var det roligaste jag hört. Han hade hört Dancing queen på radion idag.

Nu ska vi fortsätta att se på äventyren i Twin Peaks. Jag är sååå kär i FBI agents Cooper. Fast har öppnat ögonen för hans kollega Harry också, han verkar vara en trygg och snäll karl.

Jobb lördag och söndag, fast bara mellan 10-17 och 10-16.30, så det känns okej. Ledig måndag o tisdag. Är dock ganska så pank så kan inte hitta på så mycket roliga saker, såvida jag inte kommer på en massa gratis-saker.

Nighty night




Twin Peaks och gärna en kopp med midnattsvart kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0