Hejhej

Uppdaterar här lite senare idag kalifornisk tid, så det blir nog passande för er vid frukosttid imorgon bitti att kika in så får ni se lite videoklipp ifrån College-graduation från UCLA. Det var precis som på film. Amerikanska filmer är ärligt talat ganska sanna. Det är pampigt och det är tal om hur stolta man är för att vara amerikan och hur det är möjligheternas land osv osv. Och musiken är pampig också. Men jag gillar det. Kändes pampigt och häftigt när de spelade den traditionella musiken när alla studenter lämnade tennisplanen, haha ja, det var där det hölls.
Ni får se på videos senare helt enkelt!

Kom hem vid halv ett inatt. Hade då gått upp 7 på morgonen. Så jag var riktigt trött, men visst, det blev ju en o annan cosmo under kvällens grad-party ock.

Nu ska jag duscha och vakna till liv. Blev fast framför datorn här lite efter att jag skypat med mamma i en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0