Godmorgon!

Har precis ätit frukost. Ska nu klä på mig och skynda till bussen, idag blir det 2 bussar, först till downtown Lb och sen carson. Brandon är på jobbet redan och jag börjar senare idag. 11.30-19.00, ska vara i lekrummet idag eftersom en har tagit ledigt.
Fast vet ni vad jag allra helst hade velat göra just nu? Titta antingen på Bröderna Lejonhjärta eller Rasmus på luffen. Och äta en massa svenskt plockgodis. Fast jag har varken filmerna eller plockgodiset här så det får nog bli jobbet ändå. Varför har inte Netflix tagit in mer Astrid Lindgren-filmer undrar jag. Dom har bara tecknade pippi och så har dom En Pippi-film men den är dubbad till hemsk brittisk engelsk, alltså, jag gillar brittisk engelska, men den på filmen är fruktansvärd. Herregud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0