Glad midsommar!

Får alltid extra hemlängtan när det är högtider där hemma!
Längtar till nästa sommar för då bor vi i Sverige :)
Nu ska jag till jobbet, dessvärre firar inte Ikea midsommar här förräns imorgon då jag är ledig. Men de ska tydligen ha en midsommarstång osånt. Kanske åker förbi och kikar lite, fast jag är väldigt emot att åka in till jobbet på en ledig dag, jag gillar inte det.
Idag hinner jag ej göra det, men kanske jag bakar en liten jordgubbstårta imorgonbitti och tar med o bjuder Brandons familj på. Fast nej, dom fattar inte hur speciellt det är med jordgubbstårta...tror att äppelpaj med vaniljsås går hem bättre i den familjen. Brandon berättade häromdagen för sin mamma att vi flyttar om ett år, jag undrar om dom kommer vara upprörda eller nåt när vi ses..hoppas inte det. Iaf så planerar dom en liten familjetripp över 4th of July-helgen nästa helg. Jag har fått ledigt 4 och 5 juli, så vi alla ska åka på en hotell-resort i Laguna beach som ligger i Orange County, väldigt nära Long beach.
Ska bli mysigt!

Ojojoj, dags att dra till jobbet.
Ps: Gjorde sönder 2 koppar när jag diskade i förrgår, så köpte 2 nya på ikea igår, ljusblå och tunna är dom, jättegoda att dricka kaffe ur. Tur att Ikea är så billigt och att jag dessutom får lite rabatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0