ZzzZzzzZzzzz

Ska gå och lägga mig nu. Vaknade klockan 7 imorse eftersom jag var tvungen att ta 2 bussar till jobbet idag. Brandon hade lite ärenden så han kunde ej skjutsa. Tog bussen kl 07.45.
Det var enklare än jag trott att vakna så tidigt och ta bussarna. Tröttheten kommer nu istället. Jobbar 11.30-19.00 imorgon lördag, så får sova ut lite imorgon bitti, skönt!

Igår kväll var vi bjudna på middag hemma hos Brandons storasyster i Culver city. Det var mysigt. Sedan satt vi och drack rödvin och tittade på en mycket rolig film, kommer ej ihåg namnet på den nu, men lägger upp det senare.

Nu till det jobbigaste...att tvätta av ansiktet, ta ut linserna och borsta tänderna. Hatar alla dom sakerna när jag är såhär trött och skulle kunna slockna när som helst ("och här sitter hon och orkar blogga" tänker ni väl nu..).
Om 10 minuter ligger jag med huvudet mot kudden och sussar gott. Åh va jag älskar sömn.

Godnatt!


Igår var det lite kyligt på kvällen så jeansjackan togs fram. Väldigt många
här i LA som använder jeansjacka. Är det stort där hemma i Sverige med denna sommar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0