Sick

Idag är jag sjuk. Har mest ätit glass och legat i soffan och slötittat på gamla avsnitt av Melrose place på Netflix, så många dåliga skådespelare i en och samma serie. Men äsch, jag behöver titta på något som är lite halvkasst och som det inte gör nånting om jag råkar somna till lite. Värktabletterna gör mig så trött. Och så känns min kropp så svag. Halsont och snorandet. Usch!! Jag som hade velat göra nånting trevligt av min lediga dag...men mest av allt hoppas jag att jag mår bättre imorgon så jag inte behöver sjukskriva mig på jobbet. Främst för att jag behöver timmarna, men också, ärligt talat så är en jobbdag så himla mycket bättre än en sjukdag hemma då man inte gör nånting annat än äter och känner sig äcklig.
När jag smsade Brandon förut och sa att jag mådde sämre, blev han genast orolig och frågade om han skulle komma hem och ta hand om mig. Kändes frestande att säga ja och låta honom passa upp mig, men nej, jag är ju inte dödssjuk direkt. Men usch va jag hatar halsont som blir förkylning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0