På en bar i downtown LB och så en jävla massa cookies. Godnatt

I lördags efter jobbet spenderade vi kvällen hos Brandons familj. Älskar att sitta och titta på gamla Disneyfilmer med hans småsyskon!
När vi kom tillbaka till Long beach tog jag och B bussen till downtown Long beach och mötte hans vän. Vi gick till en bar där de har karaoke-night. Vissa var hemska, andra bättre. Jag satt och smuttade på en white russian och kände att detta var en dålig ide. Min förkylning kom tillbaka på söndagen igen. Som tur va mådde jag bättre idag igen, fast det känns som att den hänger kvar där fortfarande.
Oh well. tyckte att det var himla roligt när karaoken var klar och baren skulle stängas halv 2, så spelade dom "Proud to be an american" på högsta volym medans personalen skrek till alla "Time to leave, get out!!". Jag satt där och småfnissade för mig själv vid barkanten medans jag surplade i mig det sista av min drink och vår vän Dan som var rätt så glad i hatten satt där och sjöng med högt och tydligt. Det ska alltid vara så pampigt här i Amerika. Och det skall icke glömmas, inte ens inne på en liten bar i downtown Lb.

Nu ska jag sova. Jobb imorgon. Sedan 2dagarsledigt, weho!
Just nu mår jag inte så bra dock..åt en hög med oreo cookies och mjölk, till middag´..skärpning Anna!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0