Host host host

Inte så jättesmart av mig att jobba idag som greeter med min hals. Jag lät som en pojk i målbrottet..
Ikväll har jag hostat och hostat och som det har bränt i halsen. Brandon har fått springa med honungsvatten i omgångar. Haha ja. Han är bra han.
Hoppas att jag kommit ur "målbrottet" imorgon när jag är på jobbet, tror och iaf hoppas att det blir bättre imorgon. Har fredag ledigt så därför känner jag att det är värt att släpa mig iväg till jobet imorgon också, trots hals. Trots att halsen och rösten kommer att förvärras. Det är så trist att va hemma o va sjuk. Skönt första dagen, men sen trist.
Plus att jag vill ut och powerwalka. Har inte gjort det på evigheter nu och förkylningen har nu dessutom satt stopp för det nu med...Men snart så.



Där nere brukar jag powerwalka. Ligger 5 minuters promenad nedanför
där vi bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0