From my BlackBerry


Igår kväll gick jag, Brandon och Dan ut i Downtown LB. Ett nytt ställe
hade öppnat där så först gick vi dit. Sedan gick vi till vårt "favvo-ställe" och sedan
drog vi hem och tog varsitt glas rött vin och sedan slocknade jag.
Jag hade totalt 20 dollar som jag "fick" spendera. För det fick jag en öl och 2 Jack n Coke, ganska
bra va?


Ikväll blev vi medbjudna ut och äta på "Happy hour" med Brandons familj.
Ett ställe i Hermosa beach. Jag och Brandon kom lite senare så de hade beställt in en
stek åt Brandon och en tallrik med massa grillade räkor i ljuvligt god sås åt mig, herregud va gott det var.
Min mat var på tallriken på bilden som ni nu mest kan se "skalresterna" av räkorna på. Och den goda gula såsen.
Åt upp maten ganska så snabbt så hann inte fota hur det såg ut innan haha!


Joaquin var mycket glad och ivrig, mest för att Brandon var där. Joaquin
ÄLSKAR nämligen sin storebror, dom är bff.


Efter maten gick vi och åt frozen yogurt. Blivit som en tradition nästan.
På bild Brandons systrar Isabella och Jaqcui.

Nu ska jag sova. Jobb imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0