Bilder del 2


Fortsättning av bildregnet..


Underbar liten strand i Laguna beach. Den låg mellan två klippor ungefär.


Vattnet var mer turkost där än i Redondo beach och Long beach.










Jacqui och Joaquin.


Haha denna bild påminer mig om filmen Jaws (Hajen) , första attacken var ju 4th of July
och alla står i filmen och tittar ut över havet då hajen härjar där ute.


Jacqui i sin nya bikini :)


Brandons syrra Natalie's man Luis. Han drog en näve gel i håret innan vi gick till stranden,
haha!


Mera strand.


Traska hem ifrån stranden måndag eftermiddag. Kunde inte låta bli att ta ett sista kort.


Jag sitter och njuter av en kall Stella-öl på hotellets poolområde.


Isabella och Joel.


Haha Brandon tog en liten nap.


En numera vaken Brandon med sin lillsyrra Isabella.


Haha vi ser ut som en liten barnfamilj.


Luis, Natalie och Isabella ser också ut som en liten barnfamilj.


Vi satt vid sofforna+öppna spisen-platsen på hotellet och det kändes som att vi hade
de bästa platserna när fyrverkerierna sköts upp ifrån stranden för att fira 4th of July.


Raket!


Ligga i soffor med en kall öl i varmt kaliforniskt väder och titta på
fyrverkerier är inte fy skam.

Bilderna är inte iordning, dessa bilder är på eftermiddagen av 4th of July.
Olika kameror.

Jack kallar jag henne ibland.


Joaquin i poolen.


Saftpaus.


Pool.


Innan bbq'n hade vi nachos och salsa och körsbär och en hink med Stella.


Grillar på hotellet.


Karlarna fixar Bbq!


Brandons mamma Patty och Joel framför hotellet på tisdagsmorgonen.


Vi alla gick ut och åt frukost på tisdagsmorgonen. Jag åt french toast med kanel och till det
fick jag äggröra och bacon och kaffe. Gött.


Brothers!


Efter frukosten gick vi ner till den stora stranden i Laguna Beach för att titta lite.


Hur fint som helst!


Stilla havet.












Hurtiga människor på stranden.


Romantiska människor på stranden.




Vi satte kameran på selftimer, roligare när alla får vara med på bild!


Jag ser nästan gravid ut! Min mage svullnade upp efter den stora frukosten haha!




Wiie!


Glädje!


Sötnosar!


Jag och Brandon var tvugna att åka 2 timmar tidigare än dom andra eftersom han var
tvungen att åka och jobba.


Isabella sa hejdå.


Vägen hem var iaf inte helt fy skam.

I måndags när jag och Brandons syrra Natalie stod och njöt i havet kom en bauta-våg
och sköljde med oss. Jag tappade bikinitoppen och Natalie bikinitrosorna. Det var nog värst
för Natalie haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0