Bilder del 1

Har så många bilder jag vill visa, så det får bli del 1 och del 2. Klockan har visst blivit senare än jag trodde.


Legoland var så himla häftigt. Allt var byggt av lego. Måste
ha tagit flera år att bygga vissa saker.


I denna affär köpte jag en nyckelring med en Darth Vader som en legofigur.


Brandons småsyskon Joaquin och Isabella äälskade Legoland.
Legoland var både kul för vuxna och barn faktiskt.


Jag har visat Isabella hur min lilla hobbykamera funkar, så hon sprang runt och ville fota
allihopa. Detta är en bild på mig haha! Jag tycker att hon är riktigt duktig och bra som
vågar att fota nära.


Sedan så ville hon fota mig och Joaquin och vi skulle göra "Funny faces". tadaa!


Sedan så fotade jag henne när hon gjorde funny face. Hon kallar detta för The monkey face.



Kan ju säga att Legoland California var sponsrade av Volvo big time. Allt som hade med
bilar att göra där var Volvo. Körde man en volvo fick man t.o.m VIP parkering. Det fick
tyvärr inte jag och Brandon i våran Audi..


Härlig bild på Bella!






Åkte denna ride. Man åker runt i ett piratskepp och sprutar vatten på varandra via "kanoner".
Dessvärre satt jag på utsidan av båten och hade missat att alla som stod runt om och tittade på
också hade vattenkanoner. Kan ju säga att jag var blöt resten av dagen..




Åh jag älskar denna bild. Dom var så förväntansfulla och glada!


Star Wars var så häftigt med allt lego.




Joaquin, Brandon och Jacqui leker Star wars eller något sånt?




Häftig att allt är byggt av lego!


Till och med Vita huset.


New Orleans var också gjort av lego.


Och Vegas.


Till och med hotellet vi bodde på när vi var där sist!


New York.


Frisco!


Salvador Dali.


Sedan åt vi alla glass. Jag och Brandon delade på en kula av Cookies N Cream i våffelstrut.


Satte kameran på Selftimer. Blev ett litet småroligt foto.
Brandons styvpappas syskonbarn Alex och Trevor kom med till Legoland eftersom de bor i
San Diego-området också. Han med den stora hatten är Trevor.


Ni må tro att Isabella var glad att få krama en prinsessa.


När vi skulle lämna Legoland övergav Brandon mig för denna kvinna...


Sedan åkte vi till hotellet i Laguna Beach. Lite lek vid poolen.


Jag och Isabella var klara och redo att gå ut och äta middag för att fira Brandons mammas
födelsedag.


Tunikan fyndade jag för 7 dollar på H&M-rea.


Mera pool.


Brandons systrar Natalie och Jacqui var också finklädda.


Här spenderade vi 4th of July med bbq och raketer. Men det får ni se bilder på imorgon.









Kommentarer
Postat av: syrran

Vilka härliga bilder!

2011-07-06 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0