Weekend

Friday


Freeway.


B på Starbucks i Redondo Beach, efter att vi vart ute och ätit mexikansk
mat med hans familj. El Tarasco is tha shit!


Yogurtland is tha shit också.

Saturday


Innan jobbet idag hälsade vi på B's familj i Redondo igen.
Isabella är påväg till sin ballett. Sötnos!


Brandons syrra hade Garage sale, så jag o B tog med lite saker dit vi med.
Fick sålt litegranna och det använde vi för att tanka upp bilen. Bensinpengar!


:)


Jag ska snart sova. Slutade jobbet klockan 20.00 ikväll. Sista timmarna var jobbiga då jag
hade huvudvärk och var rädd att en migrän skulle bryta ut, men tack vare alvedon lyckades jag
få bort det.
Imorgon ska jag vara på jobbet klockan 08.00, för alla som är schemalagda att jobba imorgon ska vara med
på morgonmöte om ikea. Gratis frukost tydligen..fast jag är inte så jätteförtjust i bacon o potatis osånt klockan 8 på morgonen, så tänkte ladda upp med rostad macka innan jobbet istället.
Slutar halv 4 imorgon vilket känns jätteskönt då det fortfarande är ljust ute vid den tiden.
Sedan är jag ledig måndag och tisdag. Jobbar onsdag. Ledig torsdag igen.

Men mest längtar jag efter till nästa lördag, om exakt en vecka landar min vän Rebecka här i LA, klockan 22 på kvällen, vilket klockan är nu. Så preciiis en vecka kvar bara, jippi yay!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0