Tuesday

Hejhej,
internet funkar igen. Interneträkningen vi skickat in förra veckan har inte kommit fram. De sa att vi får internet tills fredag och förhoppningsvis kommer räkningen fram till dom, det kunde tydligen ta 7 dagar för dom att få det att gå igenom eller något sådant.

Skönt att vara ledig nu igen. Dessvärre är lägenheten jättestökig IGEN men åtminstone behöver jag inte tvätta 100 kilo tvätt, bara mina arbetskläder.
Jag har åkt på en förkylning igen! Kommer alltid i början när jag har mina lediga dagar. Det är väl som sagt därför att det är varmt-kallt-varmt-kallt när jag står där vid entre-dörren på jobbet. Inte roligt.

Köpte en stor svart ram igår på Ikea till en poster jag fick av min syster i julklapp. Blev görbra, se bild nedan, dessvärre är kortet tagen med mobilkameran.


Vilda djur-poster, åh den är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0