Torsdag

Hello!
Ledig idag. Klockan 2 åker vi till veterinären i Redondo beach med vår katt, håll tummarna för att han inte är sjuk eller nåt, att han mår bra!

Fint väder ute. Hade velat gå ner till stranden och sola, men känns knapert med tid. Tog en lång sovmorgon imorse, lång frukost. Och ja, nu är klockan snart 12 redan. Och om 2 timmar måste vi åka till Redondo. Och då måste jag isf hinna smörja in mig i solskyddsfaktor, slänga på bikini, skynda ner till stranden osen kommer jag typ direkt behöva skynda mig hem igen. Njae, tycker inte om att behöva stressa om jag ska till stranden, där vill man ju njuta och bara vara. Förhoppningsvis håller vädret i sig när Rebecka kommer i helgen.


Sommaren 2009 var såå härlig då när min familj hälsade på.
Det var innan jag hade fått mitt Green card så jag jobbade inte. Spenderade
jättemycket tid på stranden och vid havet och det var inte helt fel att få solbrända
ben :) Har jag på mig shorts nu bländas alla av mina viita ben haha! Måste jobba på
det alltså! Fast iofs är det bara januari och sommaren är ju inte här än, men vädret här
just nu är som svensk sommar, så man känner ju pressen!

Ps! Jag tänkte byta header snart. Måste bara få njuta lite till av texten som säger att jag fortfarande är 21 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0