Sorry!

Dålig uppdatering!
Men inte alltför mycket har hänt. Jobbade i måndags som vanligt. Blev rejält förkyld då min lediga dag började igår, jag är fortfarande rejält förkyld och snorar som bara den och nyser.
Idag håller jag på att städa. Blev precis klar med all tvätt, tillochmed mattorna!
Har precis ätit lunch. Nu ska jag fortsätta med städningen. Inte så jättekul direkt men skönt när det är klart. Det blir skönt imorgon då allt är rent och fint och jag bara kan njuta av min  sista lediga dag av min 3dagars-ledighet.
På fredag ska jag ha "orientation" på jobbet hela dagen, det betyder alltså att jag ska spendera en timme i varje avdelning på ikea och bli mer insatt i vad alla göra och vart alllt finns (dom på ikea har dock redan börjat inse att jag typ vart stammis där ett tag och redan vet vart det mesta finns, haha pinsamt eller pluspoäng?).

Förresten! Fick äntligen upp hyllorna i köket och jag tycker att det blev riktigt bra. Funderar på en till då det faktiskt får plats, vi får se.
Ska ta kort och visa er EFTER att allt är rent och städat, så att ni kan få tro att vi alltid har det sååå fint :)
Men det får ni väl se imorgon eftersom klockan redan är mycket hemma hos er i Sverige.

Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0