Lite blandade bilder



Utanför vårt badrumsfönster ser man både en billboard och en palm. Reklam för filmen
Little Fockers har vart på den billboard länge nu! Knepigt att stå i duschen och man får
antingen välja på att kolla på en palm eller Ben Stiller eller Robert De Niro, haha!


Har fixat en bra hårinpackning äntligen, behövs efter permanenten jag
gjorde i julas!


Köpte denna på IKEA.Tänkte ha smycken i den. Älskar hur alla affärer
här har alla smycken man kan köpa i enorma skålar eller på kakfat osånt.
Har iofs vart så ett tag, men i vår gamla lya hade jag inte så mycket utrymme
för sånt.


Åh naw, lilla Mozart. Fast vi kallar honom mest Totes.
Härom dagen på morgonen gjorde han något otroligt praktiskt.
Han brukar alltid springa in i vårt sovrum då han hör väckarklockan ringa. Först jamar han och ser
om vi tänker stiga upp och ge honom mat och uppmärksamhet. Så, häromdagen när väckarklockan ringde,
Mozart jamade och ville ha upp oss, märkte Mozart att jag låg och snoozade. Då ställde han sig på sina bakben, med framtassarna lutade han sig mot sängen och så började han pusha på mig med sina tassar.
Åh vad jag tyckte att han var duktig som försökte så mycket att väcka mig.


Vuxenpoäng! Fyndade ett 8pack med glödlampor för 20 spänn! För det är väl billigt?


Var i mataffären idag. Spenderde 420 kr där, lite trist att spendera så mycket pengar i
mataffären, men nu har vi kyckling, ris, mjölk, kaffe och ja, alla sådana basvaror,
och som på bild, även ett storpack med vatten. Visst kan man dricka kranvattnet här, men
det smakar inte gott, så därför dricker de flesta flaskvatten.
Jag dricker ungefär 4 sådana flaskor vatten per dag, dvs 2 liter. Man dricker mer vatten när man har
det lättillgängligt i flaska så.


Godnatt på er! Nu ska vi se på film och sen sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0