Kort update

Hejhej, jag börjar bli sömning såhär runt 23tiden på kvällen.
Jobbet gick bra idag. Massvis med folk, alla var nyfikna på rean minsann. Jag känner verkligen av mitt jobb i röst och ben.
Mina arbetskollegor är jättesnälla och trevliga. Jag har mest kontakt med dom killarna som sköter kundvagnarna utanför eftersom det är vid entredörren jag står. Men avdelningen där de släpper av barnen för passning ligger också nära där, så man hälsar på dom med.
Sedan så ser man ju folk påväg till och från lunchrummet som jag hälsar på också såklart.
Igår i rummet där vi har skåp träffade jag en tjej som håller till vid växtavdelningen och ramarna. Hon verkade trevlig med. Efter jobbet idag gick jag en runda på ikea och shoppade lite, då träffade jag henne igen, fast denna gång var hon i hyllhörnan.
Och idag när jag åt min lunch så såg jag en av kundvagnskillarna sitta själv och äta vid ett bord, så jag kände att det skulle kännas dumt att bara gå förbi och sätta mig för migsjälv, så jag slog mig ner vid honom. Lite stel-prat är bättre än inget prat. Hade hade börjat 2 veckor tidigare. Det var tydligen han och jag som skulle haft orientation day tillsammans den dagen jag var sjuk, så han hade vart helt själv den dagen haha!

Nu har jag ätit alldeles för mycket marabou-choklad och gifflar med mjölk, så min mage är stor som en ballong och det gör göront.

Godnatt!
Imorgon jobbar jag 11.30-19.00


Kommentarer
Postat av: syrran

Vi får skypa snart så du kan berätta allt om jobbet!

2011-01-02 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0