Godnatt!

Ska sova nu. Har mest tittat på teve ikväll, American pickers på History channel på måndagar ni vet :D
Har äntligen skickat iväg lite mail och så har jag gjort en slags orientation online på Long beach city college hemsidan som man måste göra typ, såvida man inte vill göra det på plats på skolan vilket jag ej känner för imorgon.
Är riktigt trött nu och så måste jag typ gå upp vid 7 imorgonbitti eftersom jag vill försöka vara på plats på college imorgon vid 8, så att jag har tid att hitta rätt campus vart testet är.

Brandon stod för maten ikväll. Han lagade teriyaki-kyckling med ris,
det var såå gott! Mums mums! Köp teriyaki-marinad och lägg kycklingen i det ett tag, verkligen rekomenderat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0