Godnatt

Hejhej.
Har nyss kommit hem från en bar här i närheten, vi och en vän gick dit och drack några öl och lyssnade på en kille som spelade gitarr och så kastade vi lite pil, det är såå roligt. Eftersom jag inte druckit så mycket på ett tag känner jag minsann av ölen, fast inte direkt på ett "jag är full"-sätt, utan mer att jag känner att jag kommer att somna riktigt gott inatt.
Imorgon väntar jobb mellan 12.00-20.00, ska då spendera en timme i varje avdelning för att lära mig mer om företaget och dess varor och jobb.
Har typ 2-3 bilder från ikväll på mobilen, visar imorgon om ni vill.

Tog förresten bussen till ett shoppingcenter 35 min härifrån idag, såå billigt och mysigt att åka buss här. Köpte ett par jeans-leggings, dvs jeggings på affären Forever21 för typ 100 spänn och så ett svart linne och några armband och örhängen för typ 10 kr styck och ett par pyjamasbyxor på Target som kostade 40 kr på rea. Sedan tog jag bussen hem igen och värmde upp lite "ikea-köttbullar" i ugnen, kokade potatis och gräddsås och lingonsylt och broccoli. Görgott. Och ja, sedan efter det drog vi ju till baren. Brandons vän bjöd oss på ölen. Kommer att vara skönt sen när min lön börjar komma så man kan bjuda tillbaka nångång ibland, men viktigast av allt kunna betala för sig själv. Jeans-leggingsen köpte jag därför att man måste ha blåa  byxor eller jeans på jobbet och mina enda jeans jag hade förut var det lite små hål i, så har vart tvungen att inhandla mig nya hela jeans helt enkelt och extra skönt med jeggins på mitt jobb, annars hade jag nog inte åkt och shoppat idag.
Haha, ville bara klargöra det, annars hade det blivit lite dubbelmoral här med att vi ej kan köpa vår egna öl men jag kunde köpte mig jeans...jaja så äre.

Godnatt nu, mina ögon börjar se i kors typ. Jag är trött och har fått "öl-hicka".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0