Godmorgon!

Sitter och äter mackor och så var det visst lite chips kvar i påsen från igår..men vadå då, jag läste på Aftonbladet att ni där hemma sitter och äter kebabpizza!
Jag har fortfarande jobbig jetlag efter resan, vaknar rätt tidigt och blir supertrött runt 9-10tiden på kvällen. Igår satt Brandon där och kämpade med sin förkyldning och jag med att hålla mig vaken till midnatt, haha!
Förra året var heller ingen höjdare på Nyår eftersom jag först jobbade till 23.00 och sedan hade morgonskiftet dagen efter klockan 07.00 , så i år borde jag förstjäna en rolig fest!

Idag jobbar jag 12.30 - 20.00 , lite halvtrista tider, men men. De stänger klockan 9 ikväll så kanske att jag tar en liten titt på deras rea efter jobbet, faktiskt mycket fina saker.
Idag får jag förresten betalt för 1.5 timme per 1 timme eftersom det är Nyårsdagen. Annars har dom inte så mycket sådana extratillägg, typ bara 4 andra högtidsdagar.
Nu ska jag borsta tänderna, usch med chips till frukost, sen ska jag ta en dusch.
Förresten, jag hade tänkt börja äta lite mer hälsosamt nu 2011 och kanske börja träna lite, mitt jobb ligger bredvid ett 24/7- öppet gym, men det lilla löftet til mig själv får nog börja på måndag, jag menar..hur ska man kunna börja ta tag i det löftet på en lördag liksom? Lördag är lika med lördagsgodis.


Skarpare bild än såhär får ni inte, haha usch.


My badge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0